Hemmeligheten med suksess - !

Innlegg Audun Eftedal » 18 Mar. 2010, 17.41

I marsnummeret av Vi over 60 finner jeg en interessant annonse på side 107: Suksess! Her får jeg sjansen til å få "tilgang til investeringsmulighetene som har vært forbeholdt de rikeste", og til "hemmeligheten bankene ikke vil at du skal se"!
Pussig: Her er det noen som har fått tak i all denne innsikten - og så vil de absolutt dele den med oss andre ...
Er det noe som er aldeles sikkert her i verden, så er det at den eller de som kjenner slike hemmeligheter, de sørger for å holde dem for seg sjøl. Det de minst av alt vil gjøre, er å arrangere "konferanser og seminarer over hele verden" om dette. Dersom det da ikke skulle være slik at nettopp det å arrangere slike møter for lettlurte er den sikreste veien til lettjente penger ...
Audun Eftedal

Re: Hemmeligheten med suksess - !

Innlegg ChatNoir » 18 Mar. 2010, 17.52

Som vi sier i California: There is no free lunch.
ChatNoir

Innlegg brukar » 18 Mar. 2010, 18.39

Hei Audun, - velkommen med første innlegg på forumet.
Dette med hemmeligheter trudde jeg var hemmelig. Med andre ord, det du her nevner er ikke lengre noen hemmelighet. Og med enda flere ord, - disse hemmelighetene har ikke sin verdi lengre. Så derfor trur jeg på din konklusjon om at:

Dersom det da ikke skulle være slik at nettopp det å arrangere slike møter for lettlurte er den sikreste veien til lettjente penger ...

...og jeg kan falle i fristelse til å være den første, om jeg ikke da heller lurer meg selv. Men det sier ikke historien noe om, - ennå. Altså blir det en ny hemmelighet. ;)
Flemming
Sist endret av brukar den 18 Mar. 2010, 19.24, endret 1 gang
Karl Flemming Bruun, - 49 mod.
brukar

Innlegg augustutgave » 18 Mar. 2010, 18.53

Hei Audun. Hyggelig at vil blir flere på forumet. Veldig positivt at flere kommer med innlegg.

Jeg fant frem marsnummeret og side 107, for å se nærmere på det.
Det merkelige er at på side 107 hos meg er det: "Vinnere & løsninger på kryssord,
for nr.1-2010. Dessverre var jeg ikke blant vinnerne.

Mvh.
Ev@
augustutgave
augustutgave

Innlegg Per Magnus » 18 Mar. 2010, 21.36

Velkommen til oss, Audun. :)
Med vennlig hilsen
Per Magnus Øgård
Admin - viover60.no
Webansvarlig - Grieg Media
Per Magnus